> Moving along through bits and pieces -- fixed a problem with the code that groups armies together when people walk off the map, homogenized some data between local and more abstracted site takeovers/reclaims, worked some with armies coming in from the edges and where they are placed, and fixed some more of that start-on-the-roof stuff. The list of feature items that is left is about half as long as it was ten days ago. There's the serious bug list after that, and then people can mess around with the rough cut (veterans of releases should recall and share with others that there is no polish phase... that is some decades away).
Продираюсь через всякую ерунду -- исправил проблему с кодом, который сгруппировывал армии после того как люди выходят за пределы карты, сделал однороднее некоторые данные между локальными и более абстрактными захватами и реклеймами локаций, немного поработал с прибытием армий с краёв карты и их размещением, а также справил ещё немного штук вроде стартов на крыше. Список оставшихся фич примерно в половину короче, чем десять дней назад. Затем есть список важных багов, и потом народ сможет повозится с грубой версией (ветераны релизов должны помнить и рассказать остальным что стадии полировки не существует... она где-то на расстоянии десятилетий).